De juiste zithoogte voor motoren: een gids voor elke lichaamsbouw
Motorrijden is een prachtige bezigheid, maar het vinden van de juiste motor kan een uitdaging zijn, vooral als je een bepaalde lichaamsbouw hebt. Dit geldt voor zowel kleine als lange mensen, maar ook voor vrouwen die op zoek zijn naar een lichte motor. De zithoogte speelt een cruciale rol bij het bepalen van het comfort en de controle die je op je motor hebt. In deze blog gaan we in op hoe je de ideale motor vindt met de juiste zithoogte voor jouw lengte en postuur.
Motor voor kleine mensen
Voor kleinere rijders, zowel vrouwen als mannen, kan een motor met lage zithoogte het verschil maken. Wanneer je beide voeten plat op de grond kunt zetten, voel je je stabieler en veiliger. Dit is vooral belangrijk bij het stoppen, manoeuvreren bij lage snelheden en bij het achteruit lopen terwijl je op je motor zit. Een lage motor is niet per sé een lichtere motor, hier zitten dus ook nog verschillen in.
Er is een breed scala aan lage motoren op de markt, van cruisers tot sportmotoren, die perfect kunnen zijn voor kleinere rijders. Bijvoorbeeld, de Harley-Davidson Softail Slim heeft een lage zithoogte en een smal frame, wat het een uitstekende keuze maakt voor kleinere rijders.
Voor vrouwen die op zoek zijn naar een lichte motor, is de Honda Rebel 300 een uitstekende keuze. Het heeft een lage zithoogte en is relatief licht, wat het makkelijk te hanteren maakt.
Motoren voor lange mensen
Voor langere rijders kan het vinden van een comfortabele motor een uitdaging zijn. Je wilt genoeg beenruimte hebben en niet het gevoel hebben dat je opgevouwen zit. Een motor met een hogere zithoogte is vaak geschikter.
Adventure motoren, zoals de BMW R1250GS, hebben vaak een hogere zithoogte en zijn daarom een goede keuze voor lange mensen. Daarnaast bieden deze motoren een comfortabele zitpositie voor lange ritten.
De juiste pasvorm vinden
Bij het kiezen van een motor moet je niet alleen rekening houden met de zithoogte, maar ook met andere factoren zoals het gewicht van de motor, de breedte van het zadel en de positie van de voetsteunen. Het is belangrijk om verschillende modellen uit te proberen en te zien welk type motor bij je past.
Houd er rekening mee dat je altijd aanpassingen kunt maken om een betere pasvorm te krijgen. Bijvoorbeeld, je kunt het zadel vervangen door een lager model of gebruik maken van verlagingskits wat de gehele motor verlaagd.
Kortom, bij het uitzoeken van een motor speelt jouw lengte een cruciale rol. Er zijn motoren voor iedereen, ongeacht je lengte of postuur. Het gaat erom de tijd te nemen om te zoeken naar de motor die bij jou past en je comfortabel en zelfverzekerd voelt op de weg. Onthoud, de geschikte motor voor jou is de motor waarop jij de meest comfortabele zithouding hebt.
Een uitgebreide lijst van motoren waarbij zithoogte en gewicht vermeld is
Het is dus ontzettend belangrijk dat je prettig op je motor zit. Een zwaardere motor kan problemen veroorzaken, maar een zwaardere motor heeft niet per se direct iets te maken met de zithoogte. Zo zijn er verschillende motoren met verlaagd zadel. Hier vind een overzicht van nagenoeg alle momenteel verkrijgbare nieuwe motoren handig gerangschikt op zithoogte van laag naar hoog. Bovenaan de lijst niet geheel onverwacht de lage Harleys en ondernaam eveneens geen verrassing de hoge off-road modellen van KTM. En daartussen nog zo’n 390 andere populaire modellen
Harley-Davidson Rocker | 622 mm | 307,0 kg |
Harley-Davidson Night Train | 640 mm | 303,0 kg |
Harley-Davidson Night Rod special | 640 mm | 292,0 kg |
Harley-Davidson Muscle | 640 mm | 292,0 kg |
Harley-Davidson Rocker C | 641 mm | 307,0 kg |
Harley-Davidson Fat boy | 645 mm | 313,0 kg |
Harley-Davidson Heritage Softail Classic | 648 mm | 326,0 kg |
Ural Wolf Chopper | 650 mm | 249,0 kg |
Honda VT7750DC Schadow Spirit | 652 mm | 230,5 kg |
Harley-Davidson Street Bob | 655 mm | 290,0 kg |
Honda VT750C Schadow | 658 mm | 256.3 kg |
Harley-Davidson V-rod | 660 mm | 292,0 kg |
Harley-Davidson Fat Bob | 663 mm | 305,0 kg |
Hysong GV125M | 665 mm | 163,0 kg |
Harley-Davidson 1200 Sportser Low | 668 mm | 251,0 kg |
Harley-Davidson Softail Custom | 672 mm | 303,0 kg |
Harley-Davidson 1200 Sportser Custom | 673 mm | 255,0 kg |
Yamaha XVS950A Midnight Star | 675 mm | 278,0 kg |
Harley-Davidson 1200 Nighster | 676 mm | 251,0 kg |
Harley-Davidson Cross Bones | 676 mm | 318,0 kg |
Harley-Davidson Super Glide Custom | 680 mm | 290,0 kg |
Kawasaki VN2000 Classic | 680 mm | 361,0 kg |
Kawasaki VN900 Classic Tour | 680 mm | 254,0 kg |
Kawasaki VN900 Classic Tourer | 680 mm | 254,0 kg |
Kawasaki VN900 Custom | 680 mm | 254,0 kg |
Harley-Davidson Street Glide | 690 mm | 355,0 kg |
Honda DN-01 | 691 mm | 213,0 kg |
Harley-Davidson 833 Sportster | 693 mm | 251,0 kg |
Suzuki Burgman 400 | 695 mm | 199,0 kg |
Suzuki Burgman 400 ABS | 695 mm | 215,0 kg |
Suzuki Burgman 400 ABS Z | 695 mm | 215,0 kg |
Hyosung MS3i 125 | 700 mm | 166,0 kg |
Hysong GV250i | 700 mm | 170,0 kg |
Suzuki Intruder C800 | 700 mm | 246,0 kg |
Suzuki Intruder C800 LC | 700 mm | 246,0 kg |
Suzuki Intruder C800 Classic | 700 mm | 246,0 kg |
Suzuki Intruder C800 Classic LC | 700 mm | 246,0 kg |
Suzuki Intruder M800 | 700 mm | 247,0 kg |
Suzuki Intruder M1800R Z | 700 mm | 319,0 kg |
Suzuki Intruder M1800 R | 700 mm | 319,0 kg |
Suzuki Intruder M800Z | 700 mm | 247,0 kg |
Yamaha XV1900A Midnight Star | 705 mm | 329,0 kg |
Suzuki Intruder C1800 | 710 mm | 319,0 kg |
Harley-Davidson Electra Glide Standard | 715 mm | 355,0 kg |
Harley-Davidson Road king | 715 mm | 355,0 kg |
Harley-Davidson Road king Classic | 715 mm | 355,0 kg |
Harley-Davidson Ultra Classic Electra Glide | 715 mm | 400,0 kg |
Yamaha XVS1300A Midnight Star | 715 mm | 283,0 kg |
Suzuki Intruder M1500 | 716 mm | 296,0 kg |
Triumph America | 720 mm | 226,0 kg |
Triumph Speedmaster | 720 mm | 229,0 kg |
Kawasaki VN1700 Voyager | 720 mm | 345,0 Kg |
Buel Lightning XB12Scg | 726 mm | 179,2 kg |
Jawa 650 Classic | 730 mm | 180,0 kg |
Kawasaki VN1700 Classic Tourer | 730 mm | 345,0 kg |
Kawasaki VN1700 Classic | 730 mm | 345,0 kg |
Triumph Rocket III Touring | 730 mm | 358,0 kg |
Suzuki Burgman 200 | 735 mm | 149,0 kg |
Honda GL1800A Gold wing | 739 mm | 382,0 kg |
Enfield Electra | 740 mm | 160,0 kg |
Suzuki Burgman 650 | 740 mm | 237,0 kg |
SYM Orbit 125 | 740 mm | 109,0 kg |
Triumph Rocket III | 740 mm | 320,0 kg |
Triumph Rocket III Classic | 740 mm | 320,0 kg |
Harley-Davidson XR1200 | 742 mm | 251,0 kg |
Aprilia Mojito 125 | 750 mm | 115,0 kg |
Hyosung MS3i 250 | 750 mm | 165,0 kg |
Suzuki Burgman 650 ABS executieve | 750 mm | 245,0 kg |
Ural Retro Solo | 750 mm | 246,0 kg |
Triumph Bonneville Black Edition | 751 mm | 203,0 kg |
Triumph Bonneville | 751 mm | 203,0 kg |
Triumph Bonneville SE | 751 mm | 203,0 kg |
Triumph 50th Anniversary | 751 mm | 203,0 kg |
Honda SW-T400 Silverwing | 754 mm | 224,0 kg |
Honda SW-T400 Silverwing ABS | 754 mm | 234,0 kg |
Honda FJS600 Silver Wing ABS | 754 mm | 252,0 kg |
Yamaha X-max 250 | 755 mm | 165,0 kg |
Cagiva Mito 525SP | 760 mm | 129,0 kg |
Enfield Bullet 500 | 760 mm | 168,0 kg |
Enfield Bullet 500 5 speed | 760 mm | 168,0 kg |
Enfield Bullet 500 5 speed ES | 760 mm | 168,0 kg |
Enfield Sixty-5 | 760 mm | 168,0 kg |
Enfield Bullet Cafe racer | 760 mm | 168,0 kg |
Kymco Xciting 500i | 760 mm | 221,0 kg |
SYM Mio 100 | 760 mm | 87,0 kg |
SYM Fiddle II 125 | 760 mm | 99,0 kg |
Yamaha YP400 Majesty | 760 mm | 196,0 kg |
Buel Lightning City X XB9SX | 766 mm | 177,0 kg |
Aprilia Atlantic 125 | 770 mm | 199,0 kg |
Aprilia Atlantic 500 Sprint | 770 mm | 199,0 kg |
BMW K1200 LT Edition | 770 mm | 353,5 kg |
Ducati Monster 696 | 770 mm | 161,0 kg |
Ducati Monster 696 plus | 770 mm | 161,0 kg |
Kymco Xciting 250 | 770 mm | 184,6 kg |
Sachs BEE 125 | 770 mm | 96,0 kg |
Suzuki GSX650F | 770 mm | 241,0 kg |
Suzuki GSX650F ABS | 770 mm | 247,0 kg |
Suzuki Bandit 650S ABS | 770 mm | 215,0 kg |
Suzuki Bandit 650 ABS | 770 mm | 221,0 kg |
SYM XS125 | 770 mm | 98,0 kg |
Aprilia Sportcity 125 | 775 mm | 148,0 kg |
Buel 1125R | 775 mm | 170,0 kg |
Buel 1125CR | 775 mm | 170,0 kg |
Piaggio Beverly 500 | 775 mm | 209,0 kg |
Piaggio Liberty RST125 | 775 mm | 108,0 kg |
Piaggio Fly 125 | 775 mm | 121,0 kg |
Triumph Bonneville T1000 | 775 mm | 205,0 kg |
Vespa S125 | 775 mm | 110,0 kg |
Yamaha Vmax | 775 mm | 263,0 kg |
Honda CBR125R | 776 mm | 127,3 kg |
Honda PS150i | 776 mm | 157,0 kg |
Buel Lightning Long XB12Ss | 777 mm | 181,0 kg |
Piaggio MP3 125 RL | 780 mm | 238,0 kg |
Piaggio MP3 250 RL | 780 mm | 238,0 kg |
Piaggio MP3 250 LT | 780 mm | 262,0 kg |
Benelli TnT 1130 | 780 mm | 199,0 kg |
Benelli TnT 1130 Sport evo | 780 mm | 199,0 kg |
Benelli TnT 1130 Cafe Racer | 780 mm | 199,0 kg |
Benelli TnT 899 Cafe Racer | 780 mm | 199,0 kg |
BMW R1200 RT | 780 mm | 182,0 kg |
Buel Ulysses XB12XT | 780 mm | 211,0 kg |
Gilera Runner 200 | 780 mm | 135,0 kg |
Gilera GP800 | 780 mm | 245,0 kg |
Gilera Nexus 500 | 780 mm | 199,0 kg |
Hysong GT650S | 780 mm | 208,0 kg |
Hysong GT650R | 780 mm | 208,0 kg |
Hysong GT650i Naked | 780 mm | 208,0 kg |
Hysong GT 650i R | 780 mm | 208,0 kg |
Hysong GV650i | 780 mm | 208,0 kg |
Moto Guzzi Bellagio | 780 mm | 224,0 kg |
Moto Guzzi California Vintage | 780 mm | 263,0 kg |
SYM Joyride 125 | 780 mm | 105,0 kg |
SYM Joyride 200i | 780 mm | 165,0 kg |
SYM Citycom 300i | 780 mm | 165,0 kg |
Yamaha YBR125 | 780 mm | 113,0 kg |
Peugot Satelis 125 | 784 mm | 172,0 kg |
Peugot Satelis 250 | 784 mm | 213,0 kg |
Peugot Satelis 500 | 784 mm | 215,0 kg |
Aprilia Scarabeo 500 | 785 mm | 189,0 kg |
Gilera Fuoco 500 | 785 mm | 244,0 kg |
Honda CBF600 | 785 mm | 192,0 kg |
Honda CBF600 Tophalf | 785 mm | 198,0 kg |
Honda SH300i | 785 mm | 161,8 kg |
Honda SH300i | 785 mm | 168,0 kg |
Kawasaki ER-6n | 785 mm | 174,0 kg |
Kawasaki ER-6n ABS | 785 mm | 178,0 kg |
Suzuki GSR600 | 785 mm | 183,0 kg |
Suzuki GSR600 ABS | 785 mm | 189,0 kg |
Suzuki Gladius | 785 mm | 202,0 kg |
Suzuki Bandit 1250 ABS | 785 mm | 229,0 kg |
Suzuki Bandit 1250S ABS | 785 mm | 229,0 kg |
Suzuki Bandit 1250S ABS Grand touring | 785 mm | 229,0 kg |
Vespa LX125 | 785 mm | 110,0 kg |
Vespa LXV125 | 785 mm | 110,0 kg |
Vespa LXV125 Navy | 785 mm | 110,0 kg |
Yamaha XJ6 Diversion | 785 mm | 165,0 kg |
Yamaha XJ6 | 785 mm | 193,0 kg |
Yamaha CygnusX 125 | 785 mm | 116,0 kg |
Piaggio MP3 400 RL | 790 mm | 238,0 kg |
Piaggio MP3 400 LT | 790 mm | 262,0 kg |
BMW 800S | 790 mm | 182,0 kg |
BMW F800ST | 790 mm | 187,0 kg |
Honda ST1300A Pan European | 790 mm | 294,0 kg |
Honda CB1300 ABS | 790 mm | 263,0 kg |
Honda CB1300 ABS top half | 790 mm | 263,0 kg |
Honda SH150i | 790 mm | 120,0 kg |
Hysong Karion 125 | 790 mm | 135,0 kg |
Kawasaki ER-6f | 790 mm | 178,0 kg |
Kawasaki ER-6f ABS | 790 mm | 182,0 kg |
Kawasaki Ninja 250 R | 790 mm | 138,0 kg |
Kymco Agility 125 | 790 mm | 105,0 kg |
Moto Guzzi Breva 750 Touring | 790 mm | 182,0 kg |
Piaggio X7 125 | 790 mm | 175,0 kg |
Piaggio X7 250 | 790 mm | 175,0 kg |
Piaggio X EVO 125 | 790 mm | 212,0 kg |
Piaggio X EVO 250 | 790 mm | 212,0 kg |
Piaggio X EVO 400 | 790 mm | 212,0 kg |
Suzuki Bandit 650S ABS touring | 790 mm | 228,0 kg |
SYM VS125 | 790 mm | 123,0 kg |
SYM GTS250 i | 790 mm | 135,0 kg |
Triumph Truxton 900 | 790 mm | 205,0 kg |
Ural Tourist Solo | 790 mm | 215,0 kg |
Ural Tourist Zijspan | 790 mm | 356,0 kg |
Ural Sportsman Zijspan | 790 mm | 356,0 kg |
Ural Ranger Zijspan | 790 mm | 356,0kg |
Ural Retro Zijspan | 790 mm | 356,0 kg |
Vespa GTS125 | 790 mm | 144,0 kg |
Vespa GTS250 i.e. | 790 mm | 148,0 kg |
Vespa GTS250 i.e. ABS | 790 mm | 154,0 kg |
Vespa GTS300 Super | 790 mm | 148,0 kg |
Vespa GTV125 | 790 mm | 144,0 kg |
Vespa GTV125 navy | 790 mm | 144,0 kg |
Vespa GTV250 i.e. | 790 mm | 146,0 kg |
Vespa GTV250 i.e. Navy | 790 mm | 146,0 kg |
Yamaha X-city 250 | 790 mm | 165,0 kg |
Honda CBF1000 ABS | 795 mm | 228,0 kg |
Hysong GT125 Naked | 795 mm | 150,0 kg |
Hysong GT125R | 795 mm | 150,0 kg |
Yamaha YZ6 Fazer | 795 mm | 185,0 kg |
Yamaha XJR1300 | 795 mm | 220,0 kg |
Yamaha FZ6 | 795 mm | 186,0 kg |
Aprilia Scarabeo 125 | 800 mm | 154,0 kg |
Aprilia NA850 Mana | 800 mm | 200,0 kg |
Aprilia NA850 Mana ABS | 800 mm | 206,0 kg |
Aprilia NA850 S Mana GT | 800 mm | 206,0 kg |
BMW F800 R | 800 mm | 169,0 kg |
BMW G650 Xcountry | 800 mm | 148,0 kg |
BMW R1200 R | 800 mm | 198,0 kg |
BMW K1300 GT | 800 mm | 255,0 kg |
Cagiva Raptor 125 | 800 mm | 125,0 kg |
Enfield Bullet 350 | 800 mm | 163,0 kg |
Honda CB600F Hornet | 800 mm | 173,0 kg |
Honda CB600F Hornet ABS | 800 mm | 179,0 kg |
Jawa 650 style | 800 mm | 190,0 kg |
Kawasaki ZZR1400 | 800 mm | 220,0 kg |
Moto Guzzi Breva 850 Touring | 800 mm | 231,0 kg |
Moto Guzzi Breva 1200 ABS | 800 mm | 231,0 kg |
Moto Guzzi Griso 1200 8V | 800 mm | 231,0 kg |
Moto Guzzi Griso 1200 8V Special edition | 800 mm | 231,0 kg |
Moto Guzzi 1200 Sport ABS | 800 mm | 240,0 kg |
Moto Guzzi 1200 Sport Classic | 800 mm | 229,0 kg |
Moto Guzzi Norge GTL Classic | 800 mm | 244,0 kg |
Moto Guzzi Norge 1200 ABS | 800 mm | 244,0 kg |
Moto Morini Granpasso | 800 mm | 198,0 kg |
Suzuki SIXteen 150 | 800 mm | 135,0 kg |
Suzuki B-king ABS | 800 mm | 235,0 kg |
Triumph Street Triple | 800 mm | 167,0 kg |
Yamaha TMax 500 | 800 mm | 114,0 kg |
Aprillia RS125 | 805 mm | 120,0 kg |
Aprilia RS125 GP | 805 mm | 120,0 kg |
Honda VFR 800 | 805 mm | 218,0 kg |
Honda NT700VA Deaville ABS | 805 mm | 236,0 kg |
KTM 1190 RC8 | 805 mm | 184,0 kg |
KTM 1190 RC8 R | 805 mm | 182,0 kg |
Moto Guzzi V7 Classic | 805 mm | 184,0 kg |
Moto Guzzi V7 Cafe Classic | 805 mm | 182,0 kg |
MV Agusta Brutale 989 | 805 mm | 185,0 kg |
MV Agusta Brutale 1078 RR | 805 mm | 185,0 kg |
Peugot Geopolis 250 | 805 mm | 161,0 kg |
Suzuki GSX-1300R Hayabusa 1300 | 805 mm | 220,0 kg |
Triumph Sprint ST | 805 mm | 210,0 kg |
Triumph Sprint ST ABS | 805 mm | 213,0 kg |
Yamaha FJR1300AS | 805 mm | 264,0 kg |
Yamaha FJR1300A | 805 mm | 264,0 kg |
Yamaha MT-03 | 805 mm | 174,5 kg |
Buel Ulysses XB12X | 808 mm | 193,0 kg |
Aprilia Tuono 1000 R | 810 mm | 185,0 kg |
Aprilia Tuono 1000 R Factory | 810 mm | 181,0 kg |
Aprilia Tuono 1000 R Arrow edition | 810 mm | 181,0 kg |
Aprilia SL750 Shiver | 810 mm | 189,0 kg |
Aprilia SL750 Shiver ABS | 810 mm | 195,0 kg |
Benelli TreK 1130 | 810 mm | 205,0 kg |
Benelli TreK 1130 Amazonas | 810 mm | 205,0 kg |
Benelli Tornado 1130 | 810 mm | 199,0 kg |
Ducati Monster 1100 | 810 mm | 169,0 kg |
Ducati Monster 1100 S | 810 mm | 168,0 kg |
MV Agusta F4 312 RR (1078) | 810 mm | 193,0 kg |
MV Agusta F4 312 RR 1+1 (1078) | 810 mm | 193,0 kg |
Suzuki GSX-R750 | 810 mm | 167,0 kg |
Suzuki GSX-R100 | 810 mm | 203,0 kg |
Voxan Roadster | 810 mm | 190,0 kg |
Voxan Cafe Racer 05 | 810 mm | 185,0 kg |
Voxan Charade Racing | 810 mm | 185,0 kg |
Aprilia Atlantic 400 | 815 mm | 199,0 kg |
Aprilia Sportcity Cube 300 | 815 mm | 138,0 kg |
Aprilia Scarabeo 300 | 815 mm | 159,0 kg |
Gilera Runner SP | 815 mm | 134,0 kg |
Kawasaki ZX-6R | 815 mm | 184,0 kg |
Kawasaki 1400GTR | 815 mm | 279,0 kg |
Kawasaki Z750 | 815 mm | 203,0 kg |
Kawasaki Z750 ABS | 815 mm | 207,0 kg |
Triumph Speed Triple | 815 mm | 189,0 kg |
Triumph Speed Triple 50 th Anniversary | 815 mm | 189,0 kg |
Yamaha FZ1 Fazer | 815 mm | 198,7 kg |
Yamaha FZ1 | 815 mm | 199,0 kg |
BMW F650GS | 820 mm | 171,0 kg |
BMW K1300R | 820 mm | 217,0 kg |
BMW k1300S | 820 mm | 228,0 kg |
Ducati 1198 | 820 mm | 171,0 kg |
Ducati 1198S | 820 mm | 171,0 kg |
Ducati 1098R | 820 mm | 165,0 kg |
Ducati 1098R TB | 820 mm | 165,0 kg |
Honda CBR600 RR | 820 mm | 186,0 kg |
Honda CBR600 RR ABS | 820 mm | 192,0 kg |
Honda CBR1000RR Fireblade | 820 mm | 180,0 kg |
Honda CBR1000RR Fireblade ABS | 820 mm | 190,0 kg |
Kawasaki Z1000 | 820 mm | 205,0 kg |
Kawasaki Z1000 ABS | 820 mm | 209,0 kg |
Suzuki V-Strom 650 | 820 mm | 194,0 kg |
Suzuki V-Strom 650 ABS | 820 mm | 200,0 kg |
Suzuki V-Strom 650 ABS Touring | 820 mm | 220,0 kg |
Suzuki V-Strom 650 ABS Black Rhino | 820 mm | 220,0 kg |
Suzuki V-Strom 650 ABS Adventure | 820 mm | 220,0 kg |
Voxan Black Magic | 820 mm | 185,0 kg |
Voxan Street Scrambler | 820 mm | 190,0 kg |
Ducati Sport 1000S | 825 mm | 181,0 kg |
Honda CB1000R | 825 mm | 217,0 kg |
Honda CB1000R ABS | 825 mm | 226,0 kg |
Sachs X-road 125 | 825 mm | 121,0 kg |
Triumph Scrambler | 825 mm | 205,0 kg |
Triumph Daytona 675 | 825 mm | 162,0 kg |
Triumph Daytona 675 SE | 825 mm | 162,0 kg |
Yamaha TDM900 | 825 mm | 192,0 kg |
Yamaha MT-01 | 825 mm | 243,0 kg |
Sachs Quattrocento | 827 mm | 180,0 kg |
Aprilia RSV4 Factory | 828 mm | 179,0 kg |
Ducati GT1000 | 828 mm | 185,0 kg |
Ducati GT1000 Bicolory | 828 mm | 185,0 kg |
Ducati GT1000 Touring | 828 mm | 185,0 kg |
BMW HP2 sport | 830 mm | 178,0 kg |
Ducati 848 | 830 mm | 168,0 kg |
Kawasaki ZX-10R | 830 mm | 179,0 kg |
Moto Morini Corsaro Avio | 830 mm | 198,0 kg |
Moto Morini Corsaro 1200 | 830 mm | 198,0 kg |
Moto Morini 1200 Veloce | 830 mm | 196,0 kg |
Suzuki GSX-R600 | 830 mm | 163,0 kg |
Suzuki V-Strom DL1000 | 830 mm | 220,0 kg |
Kawasaki Versys | 835 mm | 181,0 kg |
Kawasaki Versys ABS | 835 mm | 184,0 kg |
Kawasaki Versys Traveller | 835 mm | 181,0 kg |
Kawasaki Versys Traveller ABS | 835 mm | 184,0 kg |
Sachs Eagle 125 | 835 mm | 110,0 kg |
Triumph Tiger 1050 | 835 mm | 198,0 kg |
Triumph Tiger 1050 ABS | 835 mm | 198,0 kg |
Triumph Tiger 1050 ABS SE | 835 mm | 201,0 kg |
Yamaha YZF-R1 | 835 mm | 177,0 kg |
Honda XL1000VA Varadero ABS | 838 mm | 244.2 kg |
Benelli TreK 899 | 840 mm | 215,0 kg |
Ducati Streetfighter | 840 mm | 169,0 kg |
Ducati Streetfighter S | 840 mm | 167,0 kg |
Moto Guzzi Stelvio 1200 ABS | 840 mm | 214,0 kg |
Moto Guzzi Stelvio 1200 ABS TT | 840 mm | 278,0 kg |
Moto Morini Corsaro 1200 Competizione | 840 mm | 198,0 kg |
Honda XL700VA Transalp ABS | 841 mm | 218,0 kg |
Ducati hypermotard 1100 | 845 mm | 179,0 kg |
Ducati Hypermotard 1100S | 845 mm | 177,0 kg |
Ducati Multistrada 1100 | 850 mm | 196,0 kg |
Ducati Multistrada 1100S | 850 mm | 196,0 kg |
Husqvarna SM 610 | 850 mm | 109,0 kg |
Hysong XRX125 | 850 mm | 125,0 kg |
Hysong XRX125 SM | 850 mm | 120,0 kg |
KTM 990 Superduke | 850 mm | 186,0 kg |
Yamaha YZF-R6 | 850 mm | 166,0 kg |
KTM 990 Supermoto T | 855 mm | 196,0 kg |
Sachs Madass 125 | 855 mm | 105,0 kg |
Jawa 650 Dakar | 860 mm | 195,0 kg |
KTM 990 Adventure | 860 mm | 209,0 kg |
KTM 690 Duke III | 865 mm | 186,0 kg |
KTM 990 Superduke R | 865 mm | 186,0 kg |
Yamaha XT660R | 865 mm | 183,0 kg |
Aprilia Dorsoduro 750 | 870 mm | 186,0 kg |
Aprilia Dorsoduro 750 ABS | 870 mm | 192,0 kg |
BMW R1200 GS | 870 mm | 199,0 kg |
Husqvarna SM125 S | 870 mm | 113,5 kg |
KTM 990 Supermoto | 875 mm | 191,0 kg |
KTM 990 Supermoto R | 875 mm | 189,0 kg |
Yamaha XT660X | 875 mm | 183,0 kg |
BMW F800GS | 880 mm | 178,0 kg |
KTM 690 Supermoto | 880 mm | 154,0 kg |
KTM 690 Supermoto R | 880 mm | 154,0 kg |
Kawasaki KLX250 | 883 mm | 119,0 kg |
BMW HP2 megamoto | 890 mm | 178,0 kg |
Yamaha XT6602 Tenere | 895 mm | 183,0 kg |
Yamaha WR250X | 895 mm | 127,0 kg |
BMW G650 X moto | 900 mm | 147,0 kg |
KTM 690 SMC | 900 mm | 139,5 kg |
BMW R1200 Gs Adventure | 910 mm | 223,0 kg |
KTM 690 Enduro | 910 mm | 138,5 kg |
Husqvarna SM450 R | 915 mm | 119,2 kg |
Husqvarna SM450 RR | 915 mm | 119,2 kg |
Husqvarna SM530 RR | 915 mm | n.n.b. |
KTM 990 Adventure R | 915 mm | 207,0 kg |
Husqvarna TE450R | 920 mm | 118,0 kg |
Husqvarna TE510r | 920 mm | 120,5 kg |
KTM 450SMR | 920 mm | 111,5 kg |
BMW G650 X challenge | 930 mm | 144,0 kg |
KTM 690 Enduro R | 930 mm | 138,5 kg |
KTM 950 Superenduro R | 930 mm | 138,5 kg |
Yamaha WR250R | 930 mm | 125,0 kg |
Husqvarna SM510 R | 940 mm | 109,0 kg |
Aprilia RXV 4.5 | 941 mm | 122,0 kg |
Aprilia RXV 5.5 | 941 mm | 128,0 kg |
Aprilia SXV 4.5 | 941 mm | 122,0 kg |
Aprilia SXV 4.5 SM | 941 mm | 122,0 kg |
Aprilia SXV 5.5 | 941 mm | 128,0 kg |
BMW G 450 X | 955 mm | 111,0 kg |
Husqvarna TE250R | 963 mm | 107,0 kg |
Husqvarna TE310R | 963 mm | 107,0 kg |
Husqvarna WR250 | 975 mm | 104,0 kg |
Husqvarna WR300 | 975 mm | 104,0 kg |
Husqvarna WR125 | 975mm | 104,0 kg |
Yamaha WR450F Supermoto | 980 mm | 112,5 kg |
Yamaha WR450F | 980 mm | 112,5 kg |
Yamaha WR250F | 980 mm | 106,0 kg |
KTM 125EXC | 985 mm | 97,0 kg |
KTM 200EXC | 985 mm | 97,0 kg |
KTM 250EXC | 985 mm | 100,8 kg |
KTM 300EXC | 985 mm | 103,1 kg |
KTM 250EXC-F | 985 mm | 105,7 kg |
KTM 400EXC | 985 mm | 113,9 kg |
KTM 450EXC | 985 mm | 113,9 kg |
KTM 530EXC | 985 mm | 113,9 kg |