Persbericht

Mark Op de Beeck nieuwe Market Leader Triumph Benelux

Mark Op de Beeck is per 4 oktober 2021 aangesteld als Market Leader voor Triumph Benelux.

Mark heeft al meer dan 20 jaar ervaring in de motorwereld. Hij begon zijn carrière in de motorwereld in 1998 als Marketing Manager bij het Benelux-filiaal van een premium merk, waar hij zeven jaar zou blijven. Vervolgens maakte hij in 2007 de overstap naar de Belgische invoerder van een groot generalistisch Japans merk waar hij in de 14 jaar die hij er aan de slag was de functies van Sales & Marketing Manager en Algemeen Directeur bekleedde.

Als Market Leader Benelux wordt Mark Op de Beeck nu eindverantwoordelijke voor alle activiteiten van Triumph Motorcycles in de Benelux.

Mark Op de Beeck: “Ik heb bijzonder veel zin in deze nieuwe uitdaging. Triumph is een sterk en legendarisch merk en doet het goed in de Benelux met mooie groeicijfers de laatste jaren, maar ik ben ervan overtuigd dat er nog meer te behalen valt met het merk dankzij de toekomstige producten en een intensere samenwerking met ons dealernetwerk.”

Direct meer lezen? Neem een jaarabonnement
  • Direct toegang tot het digitale archief met meer dan 350 magazines.
  • 24 uitgaven per jaar
  • Elke twee weken thuis in de bus
Direct toegang aanvragen
Een jaar MotoPlus voor slechts 55,-

Gerelateerd nieuws

Ultieme Supersport van MV Agusta

Ultieme Supersport van MV Agusta

2 november, 2024

MV Agusta omschrijft de F3 Competizione met 1001 gelikte marketingtermen, maar eigenlijk wil de Italiaanse ...
Eerste indruk: Honda X-ADV

Eerste indruk: Honda X-ADV

2 november, 2024

De X-ADV weet sinds zijn introductie in 2016 flink wat zieltjes voor zich te winnen door zijn avontuurlijke ...

Overig nieuws