Nieuws

Waar ben je geweest?

Bridgestone, de grootste bandenfabrikant ter wereld, is continu op zoek naar nieuwe, innovatieve en aansprekende manieren om haar klanten tijdens het reizen van dienst te zijn. De nu gelanceerde "We’ve been everywhere"-campagne op internet is daar een sprekend voorbeeld van.

 De campagne concentreert zich rond een leuke en buitengewoon interactieve video – met als basis een speciaal voor Bridgestone aangepaste coverversie van Johnny Cash’s "I’ve been everywhere, man" – en is opgezet als inspiratie voor de universele behoefte van de mens te ontsnappen aan de sleur van het dagelijks bestaan en op zoek te gaan naar nieuwe bestemmingen.

Voor degene die de moed heeft gebaande paden te verlaten, zelfs op internet, wacht een nieuwe ontdekkingsreis op www.beeneverywhere.eu.

Direct meer lezen? Neem een jaarabonnement
  • Direct toegang tot het digitale archief met meer dan 350 magazines.
  • 24 uitgaven per jaar
  • Elke twee weken thuis in de bus
Direct toegang aanvragen
Een jaar MotoPlus voor slechts 55,-

Gerelateerd nieuws

Eerste indruk: Honda X-ADV

Eerste indruk: Honda X-ADV

2 november, 2024

De X-ADV weet sinds zijn introductie in 2016 flink wat zieltjes voor zich te winnen door zijn avontuurlijke ...
S1000 R krijgt (nog) meer vermogen

S1000 R krijgt (nog) meer vermogen

1 november, 2024

Met 165 pk hadden eigenaren van de naakte S1000 R al niet te klagen, maar het 2025-model krijgt er – onder meer ...

Overig nieuws