Nieuws

Waar ben je geweest?

Bridgestone, de grootste bandenfabrikant ter wereld, is continu op zoek naar nieuwe, innovatieve en aansprekende manieren om haar klanten tijdens het reizen van dienst te zijn. De nu gelanceerde "We’ve been everywhere"-campagne op internet is daar een sprekend voorbeeld van.

 De campagne concentreert zich rond een leuke en buitengewoon interactieve video – met als basis een speciaal voor Bridgestone aangepaste coverversie van Johnny Cash’s "I’ve been everywhere, man" – en is opgezet als inspiratie voor de universele behoefte van de mens te ontsnappen aan de sleur van het dagelijks bestaan en op zoek te gaan naar nieuwe bestemmingen.

Voor degene die de moed heeft gebaande paden te verlaten, zelfs op internet, wacht een nieuwe ontdekkingsreis op www.beeneverywhere.eu.

Gerelateerd nieuws

Everest Challenge

Everest Challenge

12 januari, 2025

Zegt de Everest Challenge u iets? Wij introduceren het sportieve fenomeen in de motorwereld met twee gemotoriseerde ...
BSA B65 Scrambler op komst

BSA B65 Scrambler op komst

11 januari, 2025

De in 2021 gepresenteerde BSA Gold Star krijgt gezelschap van de nieuwe BSA B65 Scrambler. De nieuwkomer, die ...

Overig nieuws