Nieuws
Chinese motorcrisis
Ook altijd al gezegd dat het nooit zolang goed kon gaan met China? Ze zijn nog steeds eigenaar van the States en Afrika. Maar er beginnen wat dingen te kraken en te kreunen…
En nu? Groeien de problemen op de arbeidsmarkt. Er groeit een te kort aan personeel (resultaat van de 1 kind strategie) en het personeel dat is is wil meer geld en minder uren…
En nu is de motorfioetsproductie en verkoop ook nog eens omlaag getuimeld (bron: "China Motorcycle News)"
De productie is intussen zo’n 10-12% gedaald. Tussen januari en juni exporteerde China zo’n 4.500.000 motorfietsen. De dalende lijn lijkt zich voort te zetten. En natuurlijk gaatr het voor 99% om motorfietsen tussen de 50/125 cc.
Maar toch?
Sambal bij’
Direct meer lezen? Neem een jaarabonnement
- Direct toegang tot het digitale archief met meer dan 350 magazines.
- 24 uitgaven per jaar
- Elke twee weken thuis in de bus
Direct toegang aanvragen
Een
jaar
MotoPlus
voor
slechts
€
55,-
Gerelateerd nieuws
19 september, 2024
Je handen zijn bij een onvoorziene valpartij bijzonder kwetsbaar, die verpak je dus het liefst zo veilig mogelijk. ...
19 september, 2024
Of ‘ie even een fotootje van ons wilde maken bij het bord vol stickers op de Timmelsjoch. Dat wilde de dromerig in ...
18 september, 2024
De komst van Euro5+ betekent komend jaar het einde van de Yamaha YZF-R1, althans als gekentekende motorfiets voor ...
18 september, 2024
Triumph heeft het gat dat is ontstaan door het verdwijnen van de Thruxton 1200 opgevuld met de RS-versie van de ...
Overig nieuws