Nieuws
Waren we maar weer 21
Het is Benelli zowaar gelukt om een nog leukere versie van de BKX te maken. De meer straatgerichte S-variant moet heel wat hebzucht bij jonge motorrijders los kunnen maken.
De allroad-BKX is overduidelijk de basis voor dit duo. Dus hebben ze ook een stalen buizenframe (met dubbele wieg voor de 300) en een volledig instelbare Ø 41 millimeter upside-down vork. De monoshockdemper achter is verstelbaar op veervoorspanning en uitgaande demping. Voor dit duo geen spaakwielen, maar 17” gietwielen en slechts 150 millimeter veerweg. De Euro5+ eencilinders produceren 29,2 pk bij 9.000 tpm en 24,5 Nm bij 7.000 tpm (300) en 15 pk bij 9.500 tpm en 12 Nm bij 7.500 tpm (125). Verwacht in Nederlandse showrooms in kwartaal een of twee.
Direct meer lezen? Neem een jaarabonnement
- Direct toegang tot het digitale archief met meer dan 350 magazines.
- 24 uitgaven per jaar
- Elke twee weken thuis in de bus
Direct toegang aanvragen
Een
jaar
MotoPlus
voor
slechts
€
55,-
Gerelateerd nieuws
21 november, 2024
Ze brengen je over de bergen van A naar B: passen. Ze simpelweg als verbindingsweg of functionele route bestempelen ...
20 november, 2024
Na de presentatie van de retro Honda GB350S op de EICMA heeft Honda ook de typeaanduiding GB500 laten vastleggen. ...
20 november, 2024
Het blok van zijn Husqvarna Moto3-racer is amper afgekoeld na de laatste GP van het 2025-seizoen, en toch kijkt ...
19 november, 2024
Na de update voor de Triumph Trident 660 lag het in de lijn der verwachting dat ook de Tiger Sport 660 voor 2025 ...
Overig nieuws