Portret custombouwer Hugo Eccles
MotoPlus nummer 21 - 2019
De van oorsprong Britse Hugo Eccles bewandelt met Untitled Motorcycles uit San Fransisco heel onconventionele wegen....
MotoPlus nummer 21 - 2019
De van oorsprong Britse Hugo Eccles bewandelt met Untitled Motorcycles uit San Fransisco heel onconventionele wegen....
MotoPlus nummer 21 - 2019
In de autobusiness begint het al redelijk ingeburgerd te raken, maar in de motorwereld kan het nog wel even duren voor...
MotoPlus nummer 21 - 2019
Onroad en offroad. Op koude pashoogten, warme en soms ook natte kuststraten en zweterige offroad-passages. Is er een...
MotoPlus nummer 21 - 2019
Wat te doen in deze tijden van klimaat-Gretha en nul-procent-rente-Draghi? Milieubewust en financieel zinvol handelen,...
MotoPlus nummer 21 - 2019
Een liefde voor het leven, zo mag je de relatie tussen Ton Lukkezen en zijn Suzuki Katana best omschrijven. Sinds 1987...
MotoPlus nummer 21 - 2019
Strijdend om de derde plaats in de WK Superbike-eindstand ging Michael van der Mark uiteindelijk toch ten onder. Zijn...
MotoPlus nummer 21 - 2019
“Volgen doe je als je niet de snelste bent”, vertelde Marc Marquez na afloop van de Grand Prix van Australië....
MotoPlus nummer 20 - 2019
Met twee overwinningen en een tweede plaats leek het een bijna standaard weekend voor Jonathan Rea. De wereldkampioen...
MotoPlus nummer 20 - 2019
Hij begon zijn leven als 675, maar sinds 2017 gaat Triumph’s Street Triple als 765 door het leven. Relatief kort na...
MotoPlus nummer 20 - 2019
Echt compleet nieuwe motoren zijn een zeldzaamheid in de kleurrijke tweewielermarkt. Indian durft het toch aan en...
MotoPlus nummer 20 - 2019
Na lang, heel lang wachten, was het dan eindelijk zo ver, de zo langverwachte Yamaha Ténéré 700 was er. Om te...
MotoPlus nummer 20 - 2019
V4-motoren zijn al jarenlang succesvol in de racerij. In productiemotoren komen we ze om verschillende redenen echter...
MotoPlus nummer 20 - 2019
Aan de andere kant van de Noordzee, in Engeland, is het RST het grootste motorkledingmerk. Inmiddels hebben de Britten...
MotoPlus nummer 20 - 2019
Een helm moet in de eerste plaats natuurlijk beschermen. Tegelijkertijd moet een helm het liefst ook zo licht mogelijk...
MotoPlus nummer 20 - 2019
Ooit een broeinest van rovers, gelegen in het centrum van Duitsland, gezegend met de bizar grote mix aan loofbomen en...
MotoPlus nummer 20 - 2019
Nederland kent vele donkere en duistere verhalen. Mythen en sagen die vertellen over vreemde, onverklaarbare...
MotoPlus nummer 20 - 2019
Bovenstaande kop mag je vrij letterlijk nemen. Niet omdat het lijdend voorwerp toevallig Himalayan heet, maar vooral...
MotoPlus nummer 20 - 2019
De Track T-800CDI is het best te omschrijven als een prachtig stukje Nederlandse techniek die nooit het grote publiek...
MotoPlus nummer 20 - 2019
Aan een veilige tweede plaats achter Fabio Quartararo zou Marc Marquez ruim genoeg hebben gehad om zijn achtste...
MotoPlus nummer 19 - 2019
Toen in 2016 de nieuwe Low Rider S uit de as herrees, leek het een jaar later alweer voorbij. Maar nu is hij terug. Een...