SportCompact nr. 11 – 2006
MotoPlus nummer 11 - 2006
GP Belgie zijspancross SportCompact GP ZIJSPANCROSS BELGIË JUBILEUMCROSS Daniël Willemsen vierde in het...
MotoPlus nummer 11 - 2006
GP Belgie zijspancross SportCompact GP ZIJSPANCROSS BELGIË JUBILEUMCROSS Daniël Willemsen vierde in het...
MotoPlus nummer 11 - 2006
Compacttest MV Agusta Brutale 910R Als MV Agusta een motor ontwerpt, lijken grenzen te vervagen. En aan bepaalde regels...
MotoPlus nummer 11 - 2006
Je staat er nooit bij stil, maar de productie van een gloeilamp is een ingewikkeld technisch proces. MotoPlus nam een...
MotoPlus nummer 11 - 2006
Het Italiaanse Piaggio-concern is één van ’s werelds grootste tweewielerfabrikanten. Er moet dus...
MotoPlus nummer 11 - 2006
Calais, Duinkerken: beide namen die we voornamelijk kennen van zware de veldslagen uit de Tweede Wereldoorlog. Was het...
MotoPlus nummer 11 - 2006
De BMW F800S is met zijn 85 pk dertien paarden sterker dan Kawasaki’s ER-6n en net zoveel minder krachtig als...
MotoPlus nummer 11 - 2006
Geen weg die ze niet meester zijn, geen afstand die ze niet kunnen overbruggen. Als het moet begeleiden ze je tot het...
MotoPlus nummer 11 - 2006
Na diverse technologische hoogstandjes wilde de Nederlandse zijspanbouwer EML toch weer met drie wielen op de grond...
MotoPlus nummer 11 - 2006
De Yamaha FZS1000 Fazer geldt zo’n beetje als de eerste motorfiets die het rijwielgedeelte en het motorblok van...
MotoPlus nummer 11 - 2006
Doorgaans koop je simpelweg datgene wat bevalt en dat geldt zeker voor motorkleding. Maar op welke veiligheidsaspecten...
MotoPlus nummer 11 - 2006
Rij-impressie Hyosung GT650R
MotoPlus nummer 11 - 2006
Verzamelaar Joop Berghorst
MotoPlus nummer 11 - 2006
Roadbook-tour Noord-Limburg
MotoPlus nummer 11 - 2006
Rij-impressie Aprilia CapoNord ABS
MotoPlus nummer 10 - 2006
Vers bloedHet volgens onderhoudsschema verversen van de motorolie en het vervangen van het oliefilter is erg belangrijk...
MotoPlus nummer 10 - 2006
Koffie? Jarenlang werd mijn auto onderhouden door een dealer waarvan de vervangende leenauto, een oud Visa-tje, altijd...
MotoPlus nummer 10 - 2006
Dertig jaar na haar debuut moest ook de laatste generatie van de Japanse moddervreter een harde proef ondergaan. Wat is...
MotoPlus nummer 10 - 2006
MOTORZAAK IN THE PICTURE BRUGGEMAN MOTOREN, NIEUW VENNEP Het begon allemaal in 1983 met het huren van een ruimte ter...
MotoPlus nummer 10 - 2006
Nog geen tien jaar geleden was Italië hèt land van de helmenfabrieken: in 2000 werden er nog 3,5 miljoen...
MotoPlus nummer 10 - 2006
Wie zich zelf een beetje serieus nam als toerrijder zat tot 1990 hoe dan ook in een doorgaans vorstelijk zadel van een...