TopTest BMW K1300S
MotoPlus nummer 03 - 2009
Sommige zaken blijven ook tijdens heftige recessies groeien. Cilinderinhouden van motorfietsen bijvoorbeeld. Zoals bij...
MotoPlus nummer 03 - 2009
Sommige zaken blijven ook tijdens heftige recessies groeien. Cilinderinhouden van motorfietsen bijvoorbeeld. Zoals bij...
MotoPlus nummer 03 - 2009
Al ruim twee decennia is Yamaha een belangrijke speler in de 600 cc middenklasse. Met name de XJ600 (vanaf 1994) en de...
MotoPlus nummer 03 - 2009
BOUGIESVoor motorfietsen zijn goed functionerende bougies van levensbelang. Het kan dus geen kwaad om het een en ander...
MotoPlus nummer 03 - 2009
Je kon er op wachten: na de vergroting van de Suzuki SV650 met 350 cc, volgde in 2003 een omgekeerd evenredige...
MotoPlus nummer 03 - 2009
Vaak heb je een doel nodig om op reis te gaan, maar soms is de route zelf de uitdaging. ‘De Langste Weg’,...
MotoPlus nummer 03 - 2009
Hij is een groot voorstander van verantwoord omgaan met het milieu, maar dat betekent niet dat alles wat leuk is niet...
MotoPlus nummer 03 - 2009
We zijn nog geen half uur onderweg als de man met de hamer al langskomt. De diepe geulen en grote stenen op de...
MotoPlus nummer 03 - 2009
Als Honda in 1969 de stoere CB750 viercilinder introduceert, krijgt de fabriek al vrij snel de vraag of er ook een...
MotoPlus nummer 03 - 2009
Ondanks wat kniebuigingen naar de moderne tijd is het vlaggenschip van Royal Enfield al bijna driekwart eeuw...
MotoPlus nummer 03 - 2009
Rick Hofman is 11 jaar en zoals veel jongens van die leeftijd gek van motoren en motorcross. Maar Rick is ook ernstig...
MotoPlus nummer 03 - 2009
IJsspeedway is een bijzondere tak van motorsport. En IJsspeedwayers zijn bijzondere mensen, die voor een simpele...
MotoPlus nummer 03 - 2009
Twee weken geleden bezocht ik ‘het Salon’ in Brussel: de jaarlijkse auto- en motortentoonstelling in de...
MotoPlus nummer 03 - 2009
Ooit heb ik gelezen dat je voor de opvoeding van een kind een kostenpost van ongeveer een miljoen moet begroten....
MotoPlus nummer 03 - 2009
Wie lift er mee in de Moto2? Vanaf 2011 wordt de 250 cc-klasse in het Grand Prix-programma vervangen door de zogenoemde...
MotoPlus nummer 02 - 2009
De toerentellernaald wijst 8.000 tpm aan en het driecilinder-tweetaktblok onder me gilt het uit. En ook al is hij bijna...
MotoPlus nummer 02 - 2009
Sensationeel nieuws uit Duitsland: de niet altijd even geliefde en vaak onbegrepen bediening van de richtingaanwijzers...
MotoPlus nummer 02 - 2009
Wat betekent ‘allround’ eigenlijk? Gedurende de 50.000-kilometer-marathon kwam Yamaha’s kanon voor...
MotoPlus nummer 02 - 2009
Twee kleppen per cilinder, da's meer dan genoeg. Voor een Monster. Dat onderkent Ducati nu ook en dus sturen ze de...
MotoPlus nummer 02 - 2009
Helmen zijn er in vele soorten en maten. En in vele prijsklassen. Maar kun je ook al voor ongeveer 100 euro een goed...
MotoPlus nummer 02 - 2009
De vering is één van de belangrijkste onderdelen van je motorfiets. De voorvork en achterschokbreker...