Reportage Adventure Challenge
MotoPlus nummer 11 - 2023
Een challenge is te vaak een te hip woord voor een te poenerig evenement waarbij een kind op een driewieler de finish...
MotoPlus nummer 11 - 2023
Een challenge is te vaak een te hip woord voor een te poenerig evenement waarbij een kind op een driewieler de finish...
MotoPlus nummer 11 - 2023
Ieder mens is eender behalve als het buitenmaten gaat. Gelukkig voeren kledingfabrikanten een aanzienlijke selectie...
MotoPlus nummer 11 - 2023
De carrière van KTM’s eerste paralleltwin is weliswaar relatief kort, maar daardoor niet minder succesvol. De als...
MotoPlus nummer 11 - 2023
Een dik door de wol geverfde motorrijder, zo mag je Jan Koerhuis (72) wel noemen. Zijn broer racete en dat bleek een...
MotoPlus nummer 11 - 2023
De MotoGP is een fascinerend schouwspel. Minstens net zo fascinerend is de techniek achter deze bloedsnelle machines....
MotoPlus nummer 11 - 2023
Het was de duizendste Grand Prix en die Grand Prix van Frankrijk zou niet als een kleurloze optocht de boeken in gaan....
MotoPlus nummer 10 - 2023
Een spagaat tussen supermoto en toer onmogelijk? Niet bij KTM. Daar lijkt al snel niets onmogelijk. De Oostenrijkers...
MotoPlus nummer 10 - 2023
Een beetje vreemd, maar wel lekker! Dat is misschien nog wel de beste omschrijving voor Yamaha’s Niken. De...
MotoPlus nummer 10 - 2023
Honda voert als vanouds de verkooplijsten weer aan en de Rebels spelen daarin een belangrijke rol. Die verkopen...
MotoPlus nummer 10 - 2023
Eindelijk is het dan zover: een vergelijkingstest van louter in China gebouwde motoren. Dat betekent dus dat er deze...
MotoPlus nummer 10 - 2023
Motorrijders die voor hun plezier door de natuur rijden, liggen onder een vergrootglas. Opdat werkelijk niemand...
MotoPlus nummer 10 - 2023
Veel bezoekers van Down-Under vinden West Australië maar een uithoek met veel zand, droogte en heel veel niets. Voor...
MotoPlus nummer 10 - 2023
Harley-Davidson bestaat 120 jaar en is daarmee het oudste nog bestaande motormerk. Dat jubileum viert het iconische...
MotoPlus nummer 10 - 2023
Voor prijzen van 199 tot 300 euro hebben we hier vertegenwoordigers uit het middenklasse-integraalhelmsegment. Weten ze...
MotoPlus nummer 10 - 2023
De eerste ‘wedergeboren’ Indian, met een 111 cubic inches V-twin, staat dit keer centraal. Met deze Chief slaagde...
MotoPlus nummer 10 - 2023
Er zijn genoeg bijzondere motoren in Nederland, maar de Yamaha XT1200Z Super Ténéré van Pascal van Leeuwen is er...
MotoPlus nummer 10 - 2023
Regerend Superbike-wereldkampioen Alvaro Bautista kwam als grote favoriet naar Barcelona, omdat hij in een glanzende...
MotoPlus nummer 10 - 2023
Bijna demonstratief wees Pecco Bagnaia op het nummer 1 op zijn machine. De wereldkampioen tikte op zijn borst om nog...
MotoPlus nummer 09 - 2023
Met de Tracer 9 GT bedient Yamaha sinds 2021 een reislustig publiek dat een lekker rijke uitrusting wel kan waarderen....
MotoPlus nummer 09 - 2023
De GSX-8S is zo nieuw dat Suzuki er zelfs een compleet nieuwe typebenaming voor bedacht. Op papier heeft de naked de...