Nieuws

Half Nederlands kledingmerk wil naar Azië en Amerika

Nog maar een paar jaar geleden had Rusty Stitches enkel een paar betaalbare leren motorjassen in de aanbieding die het alleen in Nederland, België en Duitsland verkocht. Ondertussen levert het in vijftien Europese landen en overweegt het de overstap naar Azië en Amerika.

Het idee voor Rusty Stitches ontstond bij de Schot Joshua Nap. In het oer-Hollandse Jopa vond hij een partner met verstand van distributie en design. Het succes van het merk straalt dus minimaal voor de helft af op het Twentse bedrijf. Rusty Stitches heeft ondertussen zijn aanbod uitgebreid met textiel jassen, handschoenen, vrijetijdskleding een keur aan accessoires, rugzakken en ook helmen.

Rusty Stitches heeft vooral de hippe urban-rijder op de korrel. Die zijn volgens de producent net wat anders ten opzichte van anderen en dat sluit naadloos aan op de filosofie van Rusty Stitches. De Nederlandse komt weer om de hoek kijken bij de prijsstelling want het merk wil betaalbaar blijven. ‘Ons bent zuunig.’ Ben jij geïnteresseerd? Bekijk het aanbod hier.

Gerelateerd nieuws

Overig nieuws